Handelsbetingelser

Betaling
Butik No9 modtager betaling via følgende betalingskort, herunder Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard samt Mobilepay. Alternativt modtager vi også en almindelig bankoverførsel. Ved betaling med betalingskort vil beløbet først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Sikkerhed
Butik no9 har SSL (Secure Socket Layer) og derfor kan tredjemand ikke læse dine oplysninger du handler hos mig.

Levering
Butik No9 sørger for at arrangere levering med fragtmand (med mindre andet angives ved bestillingen) til modtagers adresse. Du kan forvente at modtage dine varer inden for 2-5 hverdage. Rettidig levering forudsætter dog at fragtfirmaet overholder sine normale leveringstider.

Skulle varen være i restordre eller på anden måde blive forsinket, vil du få besked herom pr. email eller telefon. Såfremt der opstår forsinkelser hos fragtfirmaet, kan Butik No9 ikke drages til ansvar for forsinkelserne.

Der leveres ikke til Færøerne, Grønland og udlandet uden forudgående særaftale mellem kunde og Butik No9.

Leveringspris/fragtpriser

  • Levering til pakkeshop 29 kr.
  • Levering til privat adresse 50 kr.
  • Fri fragt ved køb over 499 kr til pakkeshop.
  • Omkostninger til returnering skal kunden selv afholde
  • Collager, malerier og andet kunst leveres ikke med fragtmand pt.

Reklamationsret
Butik No9 yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Butik No9 indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Butik No9 returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Butik Nº9 ApS 

Jernbanegade 9
8400 Ebeltoft

Tlf. 2330 1081
[email protected]

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Køb retur seddel her :

https://return.shipmondo.com/returseddel-butikno9

 

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Butik No9 har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel kommunikation.

Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Du skal indenfor denne periode meddele at du ønsker at refundere varen. Herefter har du 14 dage til at returnere varen. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. Du kan fortryde et køb, selvom varen er blevet brugt. En vare er kun brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik. Hvis varen er brugt, skal der laves en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. En evt. værdiforringelse skal forbrugeren ikke have retur.